środa, 31 października 2012

ostatni dzień października

Ostatni dzień października -pogoda dopisała ,  temperatura również, a ja zarzuciłam na siebie futrzaną kamizelkę, która długi czas przeleżała w szafie, w końcu nadeszła chwila aby ją ubrać, nigdy nie miałam na nią pomysłu i zbytnio nie byłam do takich kamizelek przekonana ;)
Wszystcy szaleją bo Halloween , ja nie bo wkurzyłam się na dynie, nie dała się pociąć w ten straszny dzień, była taka twarda , że nic mi z tego nie wyszło heh
Dziś na pewno, po kąpaniu Bąbelka , zrobimy sobie seans filmowy strasznych klasycznych horrorów, Wam również życzę udanego Halloween :*


KAMIZELKA FUTRZANA - NN

SWETERE -H&M
TREGGINSY - H&M
BUTY - EMU
TOREBKA - H&M
CZAPKA - CROPP












a tutaj z babcią Alą :)



12 komentarzy:

  1. W takim razie 'strasznego' oglądania :)
    Bardzo fajna chusta, w moją ukochaną panterkę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajowo - oboje z Olim słodkie misiaki jesteście :) A To chyba Twoja Mama, Magdo? Bo bardzo jesteście podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oh lovely shots! and your look is so cozy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam też tą chustę i bardzo ją lubię:D
    Świetnie wyglądasz.
    A Mama bardzo stylowa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Młody ma świetne buty. Gdzie toozna kupić?

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny luzak:) a synuś uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz super! fajna czapa i szal:) ślicznego masz synka ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna czapeczka - bardzo takie lubię ;)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję bardzo za komentarz! Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu zachęcam do obserwacji;) :*