niedziela, 30 września 2012

sekrety ogrodu

Dziś postanowiliśmy się wyłonić z cieplutkiego domu, po trzech dniach choroby, bo ileż można siedzieć w domu??? Dla mnie to jest męczarnia,jak ja to zawsze mówię- " w domu ludzie umierają!" a gorzej niestety będzie zimą, więc puki jest w miarę ciepło i słońce świeci korzystamy ile to możliwe :)
Dziś z nudów zajrzałam w zakamarki ogrodu i napstrykałam kilka fajnych(?)zdjęć,zresztą uwielbiam to robić i robię to tak długo aż się akumulatorki rozładują :D Taka ze mnie maniaczka !! ;D 
miłego oglądania:)))



marynarka - h&m

sweterek - h&m
komin - h&m
buty - h&m
spodnie - h&m
torebka - new yorker
zegarek - geneva























15 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia i Twój zestaw genialny ....z maluszkiem cudownie wyglądacie :))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne fotki ogrodowe dzięki autorce oraz genialne te z Modelką i jej Synkiem :)Zestaw mistrzowski, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna fryzurka. I zestaw piękny, a o Synku to nawet nie wspominam- Boski

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze suuuuper!!! Uwielbiam Twoje zestawy i Ciebie!!! Fajny pomysł na paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie Madzia!!! :) widzę, że Twoja ulubiona cebulka już zastosowana :)
    nie mów, że te piękne zdjęcia zrobiłaś cyfrówka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak cyfrówką:) FujiFilm który ma tylko 10,7x zoom :(
      oj chciałabym mieć lepszy:)))

      Usuń
  6. O kurcze, ale masz słodziutkiego Dzidziusia! :) Mamusia, zresztą świetnie ubrana i posiadająca bardzo ładny zegarek musi być dumna z takiej pociechy, prawdziwy przystojniak z Niego. :) Widać, że jesteś szczęśliwa, bo aż promieniejesz. Ja w taką pogodę też się mobilizuję, żeby wyjść z domu i nacieszyć się piękną pogodą. Mam świadomość, że później może być coraz gorzej..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje:)
      a zegarek to tylko Geneva :)
      trzeba sie nacieszc pogoda puki jest:))

      Usuń
  7. bardzo fajny zestaw :)) śliczna dzidzia <3

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie jak zawsze gustownie! Sweterek bym przygarnęła! Piękny ma kolor i fason!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. P.s. Wreszcie udało mi się dodać Cię do obserwowanych:) Teraz będę na bieżąco:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie jak zwykle :) piękne zdjęcia narobiłaś. sweterek faktycznie superowy! :) a maleństwo...rany rany <3

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję bardzo za komentarz! Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu zachęcam do obserwacji;) :*