poniedziałek, 20 sierpnia 2012

KORAL NEW IN

Każdy kto mnie zna,wie że kocham marynarki.Pochwalę się że mam już małą kolekcje ;)
Dziś pokażę wam nowość,kolejną do kolekcji z nowej kolekcji h&m .Piękna w koralowym kolorze,prosty krój ,który zawsze będzie do wszystkiego pasować.Teraz musi troszkę poczekać na odpowiednia pogodę, bo u nas są takie upały że aż strach wychodzić z domu ;D





marynarka -  h&m



Nie mogłam się również oprzeć kominowi w pieknych pastelowych kolorach, który będzie idealny na jesień oraz ślicznej pudrowej spódniczce ;)




h&m


atmosphere

2 komentarze:

  1. No tak ja coś o tym wiem ....i także uwielbiam marynarki ;))komin śliczny, a spódniczka ...ach :*

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję bardzo za komentarz! Jeśli mój blog przypadł Ci do gustu zachęcam do obserwacji;) :*